Hiçi asgjasë

M’duket se kam heç dorë
nga ajo gja e çuditshme që
njerëzit po e quajshin “lumturi e përhershme”.
Kam heç dorë nga vet njerëzimi i hiçit.
Kam heç dorë nga lëvizja
e muskujve, kinse me buzkesh!
Po duket shum’ budallaki, e di.
Po, un’ kam heç dorë edhe nga vet jeta e vetvetja.
Oh, t’isha tret n’hiçin e asgjasë,
e kisha përjetu lirinë!
Se k’tu nuk po muj me gjet asgja.
T’gjith folin për dashni, po
unë hala se kam pa.
T’gjith folin për Perëndi
po unë hala se kam ndje.
T’gjithë folin për parajsë,
për ferr,
e për jet’ mas vdekje,
po, frik’sohen me vdek,
edhe i ikin asaj!
Ama vdekja sjell liri,
ta sjell at’ dashni që kur je i gjallë kurr’ se ki!
Se gjithë ata që t’kanë p’shty e t’kan zhgënjy sa je gjallë,
kur t’vdes kanë me t’dasht e me kajt për ty.
Oh, t’isha tret n’hiçin e asgjasë,
e kisha përjetu lirinë!

Leave a Reply

Create a free website or blog at WordPress.com.

Up ↑

